شناسه خبر: 18559 منتشر شده در مورخ: 1398/6/20 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
مراسم هفتمین روز درگذشت جواد ایزدی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد

مراسم هفتمین روز درگذشت جواد ایزدی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد

انجمن موج نور اصفهان به اطلاع می رساند مراسم هفتمین روز و یادمان شعر و خاطره دوست تازه در گذشته جواد ایزدی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 انجمن موج نور

با درود

فرهیختگان و گرامیان! مراسم هفتمین روز در گذشت دوست عزیزمان شادروان جواد ایزدی، پنجشنبه ۲۱ شهریورماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد صاحب الزمان زادگاهش گارماسه، از توابع فلاورجان اصفهان برگزار میشود.

برای عزیمت کسانی که مایلند در این مراسم شرکت نمایند، سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است.

لطفا دوستانی که تمایل به شرکت در مراسم دارند، حداکثر تا ساعت ۱۴ چهارشنبه ۲۰ شهریورماه، نام، نام خانوادگی و تعداد نفرات همراه خود را از طریق پیامک، به شماره ۰۹۱۳ ۸۶۸ ۳۶۱۹ ارسال نمایند

زمان حرکت، پنجشنبه ۲۱ شهریورماه، ساعت ۱۶ از خانه ریاضیات اصفهان، واقع در اصفهان، خیابان سعادتآباد، رو به روی مقبره بانو امین، جنب ورزشگاه امین خواهد بود.

انجمن علمی فرهنگی اصفهان همچنین در نظر دارد، یادمان شعر و خاطره ای به مناسبت درگذشت جواد ایزدی عزیز، در تاریخ یکشنبه ۲۴ شهریورماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خانه ریاضیات اصفهان برگزار نماید.

بزرگواران، جهت تنظیم و اختصاص زمان برای قرائت اشعار و خاطراتتان در این یادمان، لطفا از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۳ ۱۹۴ ۷۹۵۸ اقدام نموده، اعلام آمادگی نمایید.

با سپاس فراوان.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
متین نصر 1399/7/11 - 18:00
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من همین العآن این پست را خوندم و اعسابم خورد شد چون که من خیلی استاد جواد ایزدی را دوست داشتم وقتی هم که از دنیا رفت من خیلی غصه خوردم به همین دلیل همین جا به خانواده اش تصلیت میگویم
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *