شناسه خبر: 18534 منتشر شده در مورخ: 1398/6/13 ساعت: 11:11 گروه: اجتماعی  
آغاز پویش تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی

آغاز پویش تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس از آغاز پویش تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی با شعار «مهر پایان ندارد» برای دومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از بهزیستی محمدعلی رستمیان مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز پویش «تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند تحت پوشش» افزود: این کمپین برای دومین‌ سال متوالی از سه‌شنبه ۱۲ شهریور تا ۱۰ مهرماه سال جاری برقرار است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه نوشت‌افزار کودکان نیازمند تحت پوشش کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است، ادامه داد: امسال با همکاری شرکت آسان پرداخت این مهم صورت می‌پذیرد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم این اقلام را قبل از شروع سال تحصیلی به دست کودکان و نوجوانان نیازمند برسانیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ هزار دانش‌ آموز تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: این اقلام به تعدادی از نیازمندان پشت‌نوبتی در دهک‌های پایین درآمدی نیز تعلق خواهد گرفت؛ این اقلام در قالب ۴ بسته‌ مختلف در ۲ رده سنی دختران و پسران شامل کوله‌پشتی، دفتر مشق و نقاشی، خودکار، مداد، پرگار و دیگر اقلام بسته‌بندی می‌شود.                                                       

رستمیان در پایان یادآور شد: هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰۷۳۳ از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ با انتخاب گزینه «مشق مهر» کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *