شناسه خبر: 18509 منتشر شده در مورخ: 1398/6/12 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
تمامی اپراتورهای فرودگاه امام خمینی(ره) افراد معلول هستند

تمامی اپراتورهای فرودگاه امام خمینی(ره) افراد معلول هستند

مدیرعامل مجتمع نیکوکاری رعد الغدیر با بیان اینکه تمامی اپراتورهای فرودگاه امام خمینی را معلولان تشکیل می‌دهد، گفت: بیشترین اشتغال به کار معلولان در قسمت های مرکز پیام است.

به گزارش ایران سپید علیرضا آتشک درباره برگزاری همایش اشتغال و هم‌اندیشی معلولان اظهار کرد: روز چهارشنبه همایشی با موضوع اشتغال و هم‌اندیشی معلولان در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد الغدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور ۳۰ کارآفرینی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با معلولان در ارتباط هستند و همچنین مسئولانی از بهزیستی در جهت جذب فرصت‌های اشتغال برای معلولان برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجتمع نیکوکاری رعد الغدیر با بیان اینکه این مجتمع یک موسسه مردم نهاد ویژه معلولان است و در حوزه اشتغال آنها فعالیت می‌کند، گفت: موسسه نیکوکاری رعد الغدیر مرکز حرفه آموزی، توانبخشی، دندانپزشکی و اشتغالزایی معلولان جسمی حرکتی است و ۱۰ درصد از هزینه‌های موسسه نیز در قالب یارانه‌های دولتی تامین می‌شود.

آتشک عنوان کرد: این موسسه با آموزش رایگان به معلولین جسمی و حرکتی اقدام به اشتغال‌زایی برای آنان می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی اپراتورهای فرودگاه امام خمینی را معلولان تشکیل می‌دهد، گفت: بیشترین اشتغال به کار معلولان در قسمت‌های مرکز پیام است که در مرکز پیام ۱۳۰ معلول مشغول به کار هستند، پس از آن معلولان در مرکز دوخت و دوز و صنایع دستی مشغول به کار هستند./ انا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *