شناسه خبر: 18314 منتشر شده در مورخ: 1398/5/27 ساعت: 10:52 گروه: اجتماعی  
توانخواهان ضایعه نخاعی ایلام حق پرستاری دریافت می کنند

توانخواهان ضایعه نخاعی ایلام حق پرستاری دریافت می کنند

مدیرکل بهزیستی ایلام از برخورداری تمامی توانخواهان ضایعه نخاعی این استان از دریافت حق پرستاری خبر داد.

به گزارش ایران سپید زهرا همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی حق پرستاری برای ۶۵ توانخواه ضایعه نخاعی پشت نوبت این اداره کل برقرار شده که با احتساب این افراد تمامی این توانخواهان پشت نوبت از حق پرستاری برخوردار شدند.

وی ادامه داد: حق پرستاری ماهیانه این توانخواهان به میزان یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برقرار و از ماه جاری واریز می شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: با احتساب این تعداد شمار توانخواهان ضایعه نخاعی برخوردار از حق پرستاری این سازمان به ۳۵۳ نفر افزایش و ۱۰۰ درصد این افراد زیر پوشش قرار گرفتند.

همتی پرداخت مستمری ماهیانه، توزیع وسایل کمک توانبخشی، پرداخت هزینه های درمانی، هزینه ایاب و ذهاب، حمایت های تحصیلی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و ... را از دیگر خدمات ارایه شده به تواخواهان ضایعه نخاعی این استان عنوان کرد.

وی مجموع توانخواهان مددجوی زیر پوشش این سازمان را ۱۳ هزار و نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی به عموم مردم و ۳۳ هزار مددجو خدمت ارائه می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *