شناسه خبر: 18128 منتشر شده در مورخ: 1398/5/9 ساعت: 15:33 گروه: فرهنگی  
قلم بر لب بوم نقاشی را نقش می زند

قلم بر لب بوم نقاشی را نقش می زند

رزومه کاری بلندش حادثه کوتاه زندگیش را کم رنگ کرده است. او بر اثر تصادف و ضایعه نخاعی گردن مدتی طولانی در آسایشگاه معلولین زندگی کرد اما هنر نقاشی با دهان را فراگرفت.

به گزارش ایران سپید سال ها روی پاهایمان راه برویم و با دستهایمان جهان را لمس کنیم اما روزی مثل سمانه، جهان زیرپاهایمان خالی شود و امروز همه‌ی جهان او، با قلمی که بر دهانش گرفته نقش می بندد. 

رزومه کاری بلندش حادثه کوتاه زندگیش را کم رنگ کرده است. او بر اثر تصادف و ضایعه نخاعی گردن مدتی طولانی در آسایشگاه معلولین زندگی کرد اما هنر نقاشی با دهان رافراگرفت تا مسیر زندگیش را هنرمندانه تغییر دهد و موفق شد. 
سمانه احسانی نیا تا کنون ۶ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۸ نمایشگاه گروهی شرکت نموده است و در عرصه بین المللی موفق به دریافت بورسیه انجمن جهانی حمایت از نقاشان دهان و پا، اخذ گواهینامه دوره های بین المللی و سخنرانی در سمینار بین المللی تد گردیده است. 
 
ثمره سال ها تلاش و امید، در هفتمین نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی سمانه احسانی نیا از تاریخ ۱۳ الی ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ در گالری مهر هنر به آدرس میدان تجریش، خیابان دزاشیب(کبیری) پلاک ۱۳۵ ، در معرض دید عموم قرار می گیرد. 
 
آئین افتتاحیه: ۱۳ مردادماه ساعت ۱۷ الی ۲۰ 
بازدید: ۱۴ الی ۱۷ مردادماه ساعت ۱۱ الی ۲۰
اختتامیه: ۱۸ مردادماه ساعت ۱۷ الی ۲۰
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *