شناسه خبر: 18103 منتشر شده در مورخ: 1398/5/8 ساعت: 12:23 گروه: اجتماعی  
اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان تهران مناسب‌سازی می‌شوند

اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان تهران مناسب‌سازی می‌شوند

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور از مناسب‌سازی یکهزار و ۲۰۰ اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در همکاری مشترک با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران خبر داد.

به گزارش ایران سپید «ابراهیم مومن‌سرایی» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور از مناسب‌سازی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در همکاری مشترک با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران خبر داد و گفت: وجود بقاع متبرکه امامزادگان عظیم الشان یکی از مواهب الهی به ملت ایران اسلامی و جایگاهی برای به آرامش رسیدن مردم است.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: اماکن مذهبی بخشی از سرمایه‌های دینی و اعتقادی مسلمانان است؛ لذا برای دسترسی‌ همه اقشار جامعه از جمله معلولان، جانبازان، سالمندان و ... مناسب‌سازی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی در پایان با اشاره به وجود یکهزار و ۲۰۰ اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در استان تهران، در پایان یادآور شد: تفاهمنامه همکاری مشترک با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برای مناسب‌سازی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه هفته آتی منعقد می‌شود./ بهزیستی 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *