شناسه خبر: 18099 منتشر شده در مورخ: 1398/5/8 ساعت: 10:59 گروه: اجتماعی  
وضعیت مسکن مددجویان مناطق آسیب دیده

وضعیت مسکن مددجویان مناطق آسیب دیده

مدیرکل دفتر مسکن کمیته امداد ضمن اعلام آخرین وضعیت مسکن مددجویان، از اتمام عملیات ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش ایران سپید ابراهیم بازیان، در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی مددجویان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار قرار داشت که از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ واحد در شهرها بود و منازل مسکونی در روستاها به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: از واحدهای مسکونی در شهرها نیز حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ واحد در شرف تکمیل است و تعمیرات حدود ۴۸۰۰ واحد مسکونی نیز به طور کل به پایان رسیده است.

مدیرکل دفتر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، در مورد منازل مددجویان در سیل اخیر نیز خاطرنشان کرد: در بحث سیل در ۱۷ استان نزدیک به ۳۰ هزار واحد آسیب‌دیده داریم که تعمیرات ۱۸ هزار واحد آغاز شده و تا پایان مرداد و شهریورماه امسال به پایان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در ارتباط با ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده حدود ۱۲ هزار واحد است که از این تعداد حدود ۲ هزار واحد شهری و مابقی واحدهای مسکونی در روستاها است که در همین زمینه نیز فرایند کار آغاز شده و در ماه آینده با سرعت بیشتری فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

بازیان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه ماه برای تعمیرات و ۹ ماه برای احداث واحدهای مسکونی در نظر گرفته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال واحدهای مسکونی آماده و واگذار شوند./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *