شناسه خبر: 18026 منتشر شده در مورخ: 1398/5/2 ساعت: 10:55 گروه: اجتماعی  
احداث رمپ‌ در ایستگاه‌های خط ۶ مترو برای تردد افراد کم‌توان و معلولان
مجری پروژه خط ۶ متروی تهران خبر داد؛

احداث رمپ‌ در ایستگاه‌های خط ۶ مترو برای تردد افراد کم‌توان و معلولان

مجری پروژه خط ۶ متروی تهران از احداث رمپ‌ در ایستگاه‌های خط ۶ مترو به جای آسانسور برای تردد افراد کم‌توان و معلولان خبر داد.

به گزارش ایران سپید علی مزینانی درباره تسهیلات مترو برای تردد افراد کم‌توان و معلول در ایستگاه‌های خط ۶ اظهار کرد: در هر یک از ایستگاه‌های مترو برای تسهیل در عبور و مرور افراد کم‌توان، آسانسور طراحی شده است.

وی افزود: به دلیل زمان‌بر بودن احداث آسانسورها در ایستگاه‌های مترو، فعلاً رمپ‌هایی برای سهولت در عبور و مرور افراد کم‌توان و معلولان تعبیه شده است.

مجری ایستگاه‌های خط ۶ مترو گفت: با توجه به اینکه طراحی ایستگاه‌ها به‌گونه‌ای است که حتماً باید از سطح زمین یک متر بالاتر باشد، معلولان می‌توانند به‌راحتی به رمپ‌ها دسترسی داشته باشند. برای ترازهایی هم که به صورت پله هست، پله‌های برقی برای افراد معمولی و آسانسور برای معلولان در نظر گرفته شده است.

مزینانی ادامه داد: احداث آسانسور زمان‌بر بوده و ان‌شاالله برای یک بازه سه‌ماهه می‌توانیم آن‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اعتبار احداث آسانسورها از کجا تأمین می‌شود، گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۳۰۰  میلیارد تومان اوراق فروخته شد تا این پروژه‌ها امسال اجرایی شود که ۹۰۰ دستگاه از آسانسورها متعلق به خط ۶ خواهد بود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *