شناسه خبر: 17980 منتشر شده در مورخ: 1398/4/30 ساعت: 13:54 گروه: فرهنگی  
اجرای «هنرستان موسیقی دختران» در تالار رودکی

اجرای «هنرستان موسیقی دختران» در تالار رودکی

ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی «هنرستان موسیقی دختران» در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی «هنرستان موسیقی دختران»با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی ، دوم مرداد ماه ساعت 18 در تازه ترین اجرا خود قطعات ایرانی و کلاسیک را در تالار رودکی اجرا می‌کند .

در این کنس رت ؛  ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی هیلا فیض پور، قطعات : خاطات رفته (قطعاتی برای عود و ارکستر) به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی ، آفتاب نیمه شب  با تنظیم : حسین بهروز نیا و به سرپرستی گلنوش صالحی ، قطعات: خاموشی  به آهنگسازی و تنظیم: حسین علیزاده ، در قفس با تنظیم: حسین علیزاده را اجرا می‌کند.
این ارکستر به رهبری محمدرضا فیاض ، قطعات: مقدمه بیات اصفهان  به آهنگسازی و تنظیم: محمدرضا فیاض، چهار مضراب جامه دران به آهنگسازی: پرویز مشکاتیان و تنظیم: محمدرضا فیاض، رنگ بیات اصفهان به آهنگسازی:درویش خان   و تنظیم:محمدرضا فیاض را روی صحنه می‌برد.
در بخش بعدی این برنامه ، گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز، قطعات : بیژن و منیژه به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی و کنسرتو هندل شماره 4 به آهنگسازی و تنظیم هندل را می‌نوازد.
هچنین در این برنامه ، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری  سهراب کاشف قطعات کلاسیک از بتهوون، هایدن، دورژاک و شوبرت را اجرا می‌کند.
علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
 انتهای پیام/
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *