شناسه خبر: 17946 منتشر شده در مورخ: 1398/4/29 ساعت: 11:03 گروه: اجتماعی  
احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

استاندار بوشهر گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای معلول بهزیستی استان احداث می شود.

به گزارش ایران سپید عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان سازمان بهزیستی استان بوشهر به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: فعالیت در بهزیستی با توجه به اهمیت و مخاطبین خاصی که دارد بسیار دشوار است و باید از تلاش‌هایی که در راستای فراهم نمودن زندگی بهتر برای افراد جامعه انجام می‌شود از متولیان آن تشکر کرد.

وی افزود: یکی از اولویت‌هایی که در بهزیستی باید مورد توجه قرار گیرد، سلامت جامعه است که در این راستا باید برنامهریزی های مختلفی انجام شود که خدمات به صورت مطلوب و در موعد مقرر انجام شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با توجه به مسئولیت دشواری که بهزیستی دارد باید با دقت و حوصله فعالیت‌ها انجام شود، تصریح کرد: نباید اجازه دهید به دلیل حجم بالای کار در بهزیستی یک سهل انگاری موجب تخریب همه خدمات ارائه شده شود.

گراوند از امضا تفاهم نامه استانداری بوشهر با سازمان بهزیستی کشور مبنی بر احداث ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه معلولان در اولویت برای دریافت این واحدها هستند، این واحدها ویژه خانواده‌هایی است که دارای فرزند معلول هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: اکنون بالغ بر ۷۶ هزار و ۶۴۱ نفر تحت حمایت بهزیستی استان بوشهر هستند و طبق نیاز افراد خدمات به آنها ارائه می‌شود.

پولادی ریشهری با بیان اینکه سازمان بهزیستی ۱۵۰ مسئولیت را در قبال جامعه هدف خود دارد، افزود: در سال گذشته ۹۱۹ شغل برای جامعه هدف ایجاد شده و ۶۶۷ واحد مسکونی نیز به مددجویان واگذار شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *