شناسه خبر: 17906 منتشر شده در مورخ: 1398/4/25 ساعت: 15:42 گروه: فرهنگی  
شهیندخت نجف زاده از کارگردانی ژاله علو در رادیو نمایش می گوید

شهیندخت نجف زاده از کارگردانی ژاله علو در رادیو نمایش می گوید

شهیندخت نجف زاده گوینده و بازیگر پیشکسوت رادیو نمایش که حدود 34 سال در عرصه نمایش های رادیویی فعالیت می کند کار کردن با ژاله علو را پر از رمز و راز وکشف و شهود دانست .

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نجف زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: کار کردن با خانم علو، یک دنیا راز و رمز و کشف و شهود نه تنها در نمایش که در زندگی به من داده است و داده هایش عمق و معنا دارد و چه خوشبختم من که طی این سی و چهار سال اکثرأ جز کسانی بودم که از طرف ایشان برای بازی در نقش های مختلف انتخاب شدم و این فرصتی بود که زندگی به من داد .

این هنرمند در پایان گفت  : خانم علو همواره به من نقش های متفاوتی در نمایش هایش داده که  باعث چالش های متنوعی در بازیگری من شده است.
بر اساس این خبر، علاقه مندان می توانند روز چهارشنبه 26 تیرماه ساعت 11:15 دقیقه شنونده نمایش رادیویی " سرمای آن روزها " با بازی شهیندخت نجف زاده و کارگردانی : ژاله علو و هنرنمایی سایر بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از رادیو نمایش باشند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *