شناسه خبر: 17727 منتشر شده در مورخ: 1398/4/13 ساعت: 03:37 گروه: اجتماعی  
قابلیت جدید اسنپ برای رانندگان دارای ناشنوایی

قابلیت جدید اسنپ برای رانندگان دارای ناشنوایی

رانندگان ناشنوای عضو تاکسی اینترنتی اسنپ می‌توانند در تمام شهرهایی که قابلیت تماس امن در آنها فعال است به راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند و با مسافر ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایران سپید اسنپ در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به رانندگان دارای ناشنوایی امکان جدیدی را به خدماتش اضافه کرده است. با استفاده از این امکان رانندگان دارای ناشنوایی می‌توانند در تمام شهرهایی که قابلیتتماس امن در آنها فعال است به راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند. تماس امن قابلیتی است که اسنپ آن را برای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی کرده است و با استفاده از این قابلیت، راننده و مسافر شماره تلفن یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود.

به طور معمول رانندگان دارای ناشنوایی از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ی ارتباط در شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن‌ها فعال است و راننده و مسافر به شماره تماس یکدیگر دسترسی ندارند مختل شده است. اکنون اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان دارای ناشنوایی راهکار تازه‌ایرا در نظر گرفته و اقدام به راه‌اندازی یک خط اختصاصی پشتیبانی کرده است تا از طریق این خط واسط کاربر راننده را به وسیله پیامک به مسافر وصل کند.

رانندگان دارای ناشنوایی می‌توانند با مدارک پزشکی‌شان (مانند گواهی از بهزیستی) به دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنند تا از این طرح بهره‌مند شوند و پشتیبانی اسنپ ارتباط بین آنها و مسافرشان را تسهیل کند.

تماس امن در چه شهرهاییست؟

اسنپ در آذر ۱۳۹۶ قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه یا همان تماس امن را برای اولین بار در ایران و در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعال کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران راننده و مسافر اسنپ شماره همراه یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. تماس امن در راستای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی شده است و استفاده از آن هزینه‌ای برای کاربران اسنپ نخواهد داشت.

قابلیت تماس امن به صورت آزمایشی در استان‌های گیلان و همدان فعال شده و به این ترتیب کاربران راننده و مسافر اسنپ در بیش از ۵۰ شهر ایران به صورت کاملا رایگان از این قابلیت بهره‌مند هستند. در حال حاضر، تماس امن اسنپی در شهرهای خراسان رضوی (چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه)، مرکزی (اراک، ساوه، مهاجران)، فارس (جهرم، شیراز، صدرا، فسا، کازرون، لارستان، مرودشت)، اصفهان (آران و بیدگل، اصفهان، بهارستان، خمینی‌شهر، درچه، دولت‌آباد، زرین‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، فولادشهر، کاشان، نجف‌آباد، ویلاشهر)، زنجان (زنجان)، قم (جعفریه، قم، قنوات، کهک)، قزوین (قزوین)، همدان (بهار، جورقان، مریانج، ملایر، همدان) و گیلان (آستانه اشرفیه، انزلی، رشت، کوچصفهان، لاهیجان، لنگرود) فعال است.منبع سایت اسنپ

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *