شناسه خبر: 17692 منتشر شده در مورخ: 1398/4/10 ساعت: 10:49 گروه: اجتماعی  
خدمات بهزیستی به مددجویان بخش جوادآباد ورامین ارائه می شود

خدمات بهزیستی به مددجویان بخش جوادآباد ورامین ارائه می شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: با وجود گلایه رئیس دادگاه بخش جوادآباد مبنی بر عدم ارائه خدمات به مددجویان این بخش؛ نمایندگی بهزیستی در جوادآباد دایر است و خدمات این سازمان بدون محدودیت به مددجویان ساکن دراین بخش ارائه می شود.

به گزارش ایران سپید محمد داداش زاده رئیس دادگاه جوادآباد آباد ورامین، درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این بخش با گلایه از کم کاری اداره بهزیستی ورامین اعلام کرده بود که انتظار می رفت با راه اندازی دفتر بهزیستی جوادآباد و تبدیل آن به اداره، کار مددجویان سریع تر حل شود ولی این دفتر بعد از مدتی جمع شد و مددجویان مجبورند تا برای دریافت خدمات به ورامین عزیمت کنند.

وی در سخنرانی خود با انتقاد به عدم رعایت اصل تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: مددجویان، خواهران و برادران ما هستند و نمی توان نسبت به برخی از رفتارها با این افراد بی تفاوت بود، اینجانب به عنوان مدعی العموم نسبت به این موضوع ورود پیدا می کنم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در پاسخ به اظهارات رئیس دادگاه بخش جواد آباد اظهار داشت: با وجود گلایه رئیس دادگاه بخش جوادآباد مبنی بر عدم ارائه خدمات به مددجویان این بخش ولی هم اکنون نمایندگی بهزیستی در جوادآباد دایر است و خدمات این سازمان بدون محدودیت و به عدالت به مددجویان ساکن دراین بخش ارائه می شود.
اعظم هراتی به خبرنگار ایرنا گفت: دفتر نمایندگی جواد آباد به عنوان ششمین فعالیت دولتی در بهزیستی شهرستان ورامین از ابتدای سال ۹۷ در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش غیر دولتی واگذار گردید و این مرکز خدمات خود را به ۱۸۰ معلول تحت پوشش بهزیستی ساکن در این بخش از شهرستان ارائه می کند.
وی افزود: کلیه مراحل واگذاری و انتقال طبق مصوبات قانونی وبا هماهنگی مقامات سازمانی صورت گرفت و در ابتدا این فعالیت ها در کلینیک مددکاری واقع در شهر ورامین شروع شد ولی به منظور رفاه حال جامعه هدف و کاهش تردد معلولان، فعالیت این واحد از تاریخ هجدهم بهمن ماه سال گذشته در دفتر بهزیستی جوادآباد انجام پذیرفت.
هراتی اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته، کلیه خدمات نقدی و غیر نقدی همچون گذشته به توانخواهان ارائه می گردد و این مرکز هم اکنون نیز دایر است.
وی تصریح کرد: بهزیستی ورامین آماده است تا اطلاعات مربوط به نوع و میزان کمک ها و خدمات ارائه شده را به مقامات ذی صلاح ارائه کند.
وی درخصوص عدم رعایت تکریم ارباب رجوع دربهزیستی گفت: تاکنون هیچ موردی از اعتراض مددجویان بخش جواد آباد به واحد بازرسی بهزیستی ورامین مبنی بر اهانت گزارش نشده و انتظار می رود که مسئولین قبل از طرح موضوعی در مجامع عمومی نسبت به صحت مطلب تحقیق کرده و تنها به شنیده ها اکتفا نکنند.
بیش از ۴ هزار معلول از خدمات بهزیستی ورامین برخوردار می باشند.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *