شناسه خبر: 17594 منتشر شده در مورخ: 1398/4/2 ساعت: 10:50 گروه: اجتماعی  
واریز مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان به حساب دانش آموزان با نیاز های ویژه خوزستانی

واریز مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان به حساب دانش آموزان با نیاز های ویژه خوزستانی

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از واریز شدن مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان به حساب دانش آموزان با نیاز های ویژه خوزستانی خبر داد.

به گزارش ایران سپید  علی ممبینی بیان داشت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با مساعدت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مبلغ ۲۲۰میلیون تومان در قالب طرح خدمات حمایتی جهت تامین هزینه های درمان ، توانبخشی و خرید تجهیزات تخصصی توانبخشی به دانش اموزان با نیاز های ویژه استان خوزستان اختصاص یافت .

وی گفت: علاوه بر این مبلغ، ۱۰۰ میلیون تومان دیگر نیز با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و  از محل اعتبارات استانی برای پرداخت هزینه های درمانی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان اختصاص و به حساب آنها واریز شد.

ممبینی ضمن تشکر از مساعدت های مسئولین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و کلیه مدیران مدارس استثنایی اظهار امیدواری کرد در سال تحصیلی آینده نیز با اجرای طرح خدمات حمایتی پاسخگوی مشکلات درمانی ، کلینیکی، جراحی و پزشکی این دانش آموزان باشیم.  

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *