شناسه خبر: 17544 منتشر شده در مورخ: 1398/3/29 ساعت: 09:32 گروه: اجتماعی  
۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کارآفرین پرداخت می شود

۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کارآفرین پرداخت می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به مددجویان تحت پوشش واجد شرایط دارای طرح های اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش ایران سپید حجت الله عبدالملکی افزود: مددجویان تحت پوشش برای بهره مندی از این تسهیلات باید طرح های اشتغالزایی خود را برای انجام ارزیابی و بررسی های لازم به کمیته امداد ارائه کنند.

طرح های ارائه شده باید دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند

وی تصریح کرد: طرح های ارائه شده باید برای بهره مندی از تسهیلات، دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند تا پس از تایید نهایی توسط کارشناسان کمیته امداد برای استفاده از وام های قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات کم بهره به بانک های مربوطه معرفی شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات کم بهره با چهاردرصد کارمزد همچنین در صورت تمایل می توانند پس از ارائه طرح های اشتغالزایی خود به کمیته و طی مراحل لازم از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت این کمیته تا سقف ۳۰ میلیون تومان بهره مند شود.

عبدالملکی با بیان اینکه متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه تنها می‌توانند برای ارائه طرح های خود از یکی از وام های یادشده استفاده کنند، گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست های کمیته امداد برای رفع فقر در جامعه توانمندسازی خانواده ها از طریق ایجاد اشتغال در قالب کسب درآمد.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد اظهار داشت: در این ارتباط سیاست و راهبرد اصلی ما از سال ۱۳۹۷ تاکنون بر مبنای ایجاد اشتغال محرومان و نیازمندان با هدف بهره مندی از کارآفرینان مجرب بوده است.

وی افزود: بر این اساس افرادی می توانند اشتغالزایی کنند که کارآفرین هستند زیرا کارآفرین به اشخاصی گفته می شود که در یک موضوع یا حرفه ای مشخص سال ها به صورت موفق فعالیت کرده و تلاطم های فضای کسب و کار داخلی و خارجی مانع از فعالیت سودآور آنان نشده است./ ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *