شناسه خبر: 17543 منتشر شده در مورخ: 1398/3/29 ساعت: 09:18 گروه: اجتماعی  
۹۵ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی خصوصی‌سازی شده است

۹۵ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی خصوصی‌سازی شده است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهره گیری از بخش خصوصی در دستور کار سازمان بهزیستی است، گفت: ۹۵ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی خصوصی‌سازی شده است.

به گزارش ایران سپید  کاظم نظم‌ده در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال بختیاری اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های تأثیرگذار است که طبق بررسی‌های انجام شده ۹۵ درصد وظایف خود همانند مراکز غیردولتی، تشکل‌ها و خیرین را خصوصی‌سازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سازمان بهزیستی توسعه کمی و کیفی مدنظر است، افزود: باید به نحوی فعالیت شود تمام جامعه هدف رضایت داشته باشند لذا همچنان اقدامات بسیاری نیاز است تا مشکلات برطرف شود.

نظم‌ده بیان کرد: شاخص اصلی رضایت، گروه‌های هدف است که با آن فاصله بسیاری داریم و باید شفافیت، کیفیت و رفع گلوگاه‌های آسیب‌پذیر بیشتر شود.

بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به مددجویان بهزیستی در دستور کار است

مدیرکل جدید بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز بیان کرد: هدف سازمان بهزیستی کمک به افراد آسیب دیده، اقشار محروم و کاهش آلام و دردهای مددجویان است.

معصومه محمدی افزود: اکنون در استان مددجویانی وجود دارد که در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی و.. افتخار آفرین بودند و اگر شرایط لازم برای آنان فراهم شود، روزی شاهد توانمندسازی این قشر خواهیم بود.

مدیرکل جدید بهزیستی چهارمحال و بختیاری دریافت مستمری در بعد خانواده برای معلالان سرپرست خانوار، جذب خیرین و بالابردن میزان مشارکت‌های مردمی را مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *