شناسه خبر: 17508 منتشر شده در مورخ: 1398/3/27 ساعت: 10:25 گروه: حوادث  
کلاهبرداری های پدر و دختر بنگاه دار

کلاهبرداری های پدر و دختر بنگاه دار

دختر بنگاه‌دار که با همدستی پدرش یک و نیم میلیارد تومان از مشتریانش کلاهبرداری کرده بود از سوی پلیس بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران سرهنگ عبدالمجید کرمی - رئیس پلیس آگاهی هرمزگان- در تشریح این خبر گفت: از چندی قبل شکایت‌های متعددی به پلیس می‌رسید مبنی بر اینکه زن جوانی که بنگاه املاک دارد به بهانه پیش پرداخت خانه از متقاضیان پول دریافت کرده و متواری شده است. بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس تشکیل شد و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.بدین ترتیب متهم شناسایی و مشخص شد وی با همکاری و همراهی پدر خود، اقدام به دریافت میلیون‌ها تومان به بهانه تحویل واحدهای مسکونی کرده است. مأموران با هماهنگی مقام قضایی در دو عملیات جداگانه پدر و دختر کلاهبردار را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند. تاکنون ۲۴ نفر از شاکیان این پرونده در پلیس آگاهی بندرعباس حاضر و متهمان را شناسایی کرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان توسط پلیس ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *