شناسه خبر: 17472 منتشر شده در مورخ: 1398/3/25 ساعت: 11:58 گروه: ورزشی  
همدان فاتح مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی شد + فایل صوتی

همدان فاتح مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی شد + فایل صوتی

مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 خرداد در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و استان همدان در دو بخش آقایان و بانوان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایران سپید در مسابقات بخش بانوان که با حضور 90 ورزشکار از 19 استان کشور برگزار شد، ورزشکاران در مواد مختلف دو، پرتابها و پرش طول به مصاف هم رفتند که در بخش تیمی، همدان با ۲۷ امتیاز قهرمان شد، فارس با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و زنجان با ۲۳ امتیاز سوم شد. تهران با ۲۲ امتیاز چهارم، اصفهان با ۱۹ امتیاز پنجم و توابع تهران با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. مسابقات بخش آقایان نیز طی دو روز پیگیری شد که در بخش تیمی، باز هم همدانیها جام قهرمانی را به خانه بردند. تهران در جایگاه دوم ایستاد و فارس در رتبه سوم قرار گرفت. به گفته علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون نابینایان، سطح مسابقات بخش بانوان چندان رضایتبخش نبود، اما در مسابقات آقایان، شاهد چندین رکورد شکنی بودیم و برخی از ورزشکاران توانستند سهمیه ورودی مسابقات جهانی امارات را به دست آورند. مهدی اولاد در پرتاب وزنه و دیسک، مسعود حیدری در پرتاب وزنه و نور محمد آرخی در پرتاب وزنه، از جمله ورزشکارانی بودند که رکورد های شخصی خود را ارتقا دادند و سهمیه ورودی مسابقات جهانی امارات را به دست آوردند. در مراسم اختتامیه اهدای کاپ و مدال این رقابتها، بن ورووم ناظر فنی کمیته بین المللی پارالمپیک از هلند، محمدرضا مظلومی رئیس و اکبر حسینزاده سرپرست دبیری فدراسیون نابینایان، علی اصغر هادیزاده نایب رئیس فدراسیون و فائزه توسلی سرپرست نایب رئیسی بانوان حضور داشتند.

فایل صوتی مصاحبه با مهدی اولاد دارنده مدال طلای پرتاب وزنه کلاس f11، مسعود حیدری دارنده مدال طلای پرتاب وزنه کلاس f12، خدیجه طهماسیان دارنده دو مدال طلا در ماده 100 متر و پرش طول و نفرات اول تا سوم مسابقات پرتاب وزنه بانوان کلاس ادغامی f11-12 را در ادامه دانلود کرده و گوش کنید.

امیر سرمدی

فایل مصاحبه با مهدی اولاد

فایل مصاحبه با مسعود حیدری

فایل مصاحبه با خدیجه طهماسیان

فایل مصاحبه با نفرات اول تا سوم مسابقات پرتاب وزنه بانوان

فایل مصاحبه با مهدی اولاد
فایل مصاحبه با مسعود حیدری
فایل مصاحبه با خدیجه طهماسیان
پرتاب وزنه بانوان
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *