شناسه خبر: 17381 منتشر شده در مورخ: 1398/3/19 ساعت: 09:32 گروه: اجتماعی  
۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه مسکن به معلولان استان مرکزی اختصاص یافت

۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه مسکن به معلولان استان مرکزی اختصاص یافت

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تعمیر و ساخت مسکن در سال جاری به خانواده های ۲ معلول سیل زده این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایران سپید «احمد حاج دایی» افزود: نوسازی و بازسازی منزل مسکونی مددجویان ۲ معلول که در سیل بهار امسال خسارت دیده از اهداف پرداخت این میزان اعتبار است.

وی اظهار داشت: ۴۰ خانوار ۲ معلول در این استان نیازمند مسکن هستند که با پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض بخشی از نیاز آنان پاسخ داده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی افزود: هفته گذشته نیز عملیات اجرایی ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه معلولان استان مرکزی در پی تفاهم نامه مشترک اداره کل بهزیستی، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان در اراک کلید خورد.

حاج دایی عنوان کرد: ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی تخریب شده از سیلاب بهاره با اولویت خانوارهای تحت پوشش محوریت این تفاهم نامه است.

وی گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان مشمول باید نوسازی شود و ۴۵۰ خانه نیز نیازمند اصلاح و تعمیر است که در ظرف مدت ۶ ماه آینده عملیاتی می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی افزود: ۲۵ واحد مسکونی مشمول نوسازی در قالب این تفاهم نامه ویژه خانواده‌های ۲ معلول و بقیه متعلق به زنان سرپرست و معلولان سرپرست خانوار است.

حاج دایی توضیح داد: با توجه به وظیفه ذاتی بهزیستی در تأمین سرپناه مناسب ویژه مددجویان ساخت واحدهای خسارت دیده از سیل در استان عملیاتی می‌شود.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *