شناسه خبر: 17377 منتشر شده در مورخ: 1398/3/19 ساعت: 09:14 گروه: اجتماعی  
واریز ۲۳۰ میلیون تومان فطریه به صندوق‌های پایگاه‌های بهزیستی

واریز ۲۳۰ میلیون تومان فطریه به صندوق‌های پایگاه‌های بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: ۲۳۰ میلیون تومان فطریه به صندوق‌های پایگاه‌های بهزیستی خراسان‌جنوبی واریز شده است.

به گزارش ایران سپید و به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان‌جنوبی، حسن رحیمی گفت: طبق آخرین آمار شمارش شده زکات فطریه و کفارات جمع‌آوری شده از صندوق‌های مؤسسات دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی خراسان‌جنوبی، مردم روزه‌دار خراسان‌جنوبی تاکنون ۲۳۰ میلیون تومان فطریه و ۱۵۲ میلیون کفاره به هزار و ۳۶۰ صندوق در ۴۵۰پ ایگاه واریز کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال و مسکن بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته نیز با همکاری ۴۰مؤسسه برگزیده تحت نظارت بهزیستی استان فطریه و کفاره در ۴۰۵ پایگاه جمع آوری شد.

رحیمی اظهار کرد: سال گذشته مبلغی بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان فطریه و کفاره توسط مؤسسات و ادارات شهرستان‌ها جمع آوری شد که از این مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان مربوط به فطریه و الباقی آن کفارات (کفاره عمد و غیر عمد) می‌باشد.

وی بیان کرد: مبالغی که توسط مؤسسات و مراکز تحت نظارت جمع‌آوری می‌شود با هماهنگی و نظارت بهزیستی برای نگهداری و کمک به معلولان مراکز شبانه روزی، کودکان مراکز شبه خانواده و کمک به خانواده‌های نیازمند معلول، زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هزینه شده است.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال و مسکن مددجویان خراسان‌جنوبی بهزیستی یادآور شد: افراد همچنین می‌توانند فطریه و کفاره خود را به حساب بانک توسعه تعاون به شماره ۴۰۰۰۹۱۴۳۴۵۲۰۱۰۱ و شماره شباIR۷۰۰۲۲۰۴۰۰۰۰۹۱۴۳۴۵۲۰۱۰۰۰۱ و همچنین شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۴۸۳۲۶۶ واریز کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *