شناسه خبر: 17245 منتشر شده در مورخ: 1398/3/4 ساعت: 10:00 گروه: اجتماعی  
وزیر کار و رییس بهزیستی به پویش شکرانه توانایی پیوستند

وزیر کار و رییس بهزیستی به پویش شکرانه توانایی پیوستند

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی با کسر پنج رقم آخر از فیش حقوقی خود در هر ماه و واریز به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی به منظور کمک به گروه هدف زیرپوشش، به پویش ملی شکرانه توانایی پیوستند.

به گزارش ایران سپید  شریعتمداری و قبادی دانا در مراسم جشن گلریزان فرشته های آسمانی در شیرخوارگاه آمنه تهران، با امضای فرم مشارکت داوطلبانه مسئولان برای توانمندسازی مددجویان بهزیستی به این پویش پیوستند. 

بر اساس این فرم هر ماه پنج رقم آخر از فیش حقوقی آنان کسر و به حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب، کد شعبه 67355 مشارکت های مردمی بهزیستی واریز می شود. 
همچنین این مسئولان همانند پویش شکرانه توانایی به طرح ملی شکرانه سلامت نیز پیوستند تا از این طریق در رفع نیاز معلولان و مددجویان بهزیستی قدم بردارند. 
در این مراسم جشن گلریزان وزیر کار همچنین مبلغ 30 میلیون ریال کمک کرد. 
جشن گلریزان فرشته های زمینی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شیرخوارگاه آمنه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی، حامیان و خیران مددجویان بهزیستی با توزیع فرم های مشارکت های مردمی برگزار شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *