شناسه خبر: 17026 منتشر شده در مورخ: 1398/2/15 ساعت: 08:56 گروه: اجتماعی  
تامین مسکن برای زنان سرپرست خانوار و معتادان ترک کرده

تامین مسکن برای زنان سرپرست خانوار و معتادان ترک کرده

رئیس سازمان بهزیستی گفت: علاوه بر خانواده های دارای چند معلول گروه های دیگری از جمله زنان سرپرست خانوار و معتادان ترک کرده نیز در برنامه های تامین مسکن مد نظر هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر  وحید قبادی دانا در مراسم تحویل ۷۶ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول زیر پوشش این سازمان در شهر گلبهار اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که خانواده‌های دارای چند معلول دارند اختصاص سهمیه برای ساخت مسکن برای این قشر از چند سال پیش در برنامه این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع برای ۱۴ هزار خانواده دارای چند معلول فاقد مسکن تشکیل پرونده شده است که شش هزار خانواده تاکنون مسکن خود را تحویل گرفته‌اند و هشت هزار خانواده دیگر در انتظار تحویل مسکن هستند.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور و افزایش قیمت مسکن در سال جاری نگرانی‌هایی مبنی بر عدم موفقیت در برنامه‌های پیش بینی شده وجود داشت ولی امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده برای تحویل به موقع مسکن به این خانواده‌ها ایجاد نکند.

وی گفت: حدود دو هزار خانواده دارای چند معلول هم در کشور هستند که هنوز برایشان پرونده‌ای تشکیل نشده است و در نوبت مسکن نیز قرار نگرفته‌اند که باید سریع‌تر برنامه ریزی ها برای این گروه بازمانده نیز انجام شود.

قبادی دانا تصریح کرد: تأمین مسکن برای سایر مددجویان نیز در دستور کار قرار دارد و زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان ترک اعتیاد کرده نیز گروه‌های دیگر هدف تأمین مسکن هستند که تا کنون در تأمین ۱۰۸ هزار واحد مسکونی برای این گروه‌ها نیز کمک‌های لازم انجام شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *