شناسه خبر: 16997 منتشر شده در مورخ: 1398/2/11 ساعت: 10:36 گروه: بهداشت و سلامت  
موفقیت ایران در دیپلماسی سلامت

موفقیت ایران در دیپلماسی سلامت

به گفته معاون کل وزارت بهداشت برگزاری دو رویداد بین المللی در حوزه سلامت، نشانه ای از موفقیت ایران در دیپلماسی سلامت است.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از مهر، ایرج حریرچی، بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اختتامیه هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش، افزود: در شرایطی که شاهد تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان هستیم، برگزاری دو رویداد مهم بین المللیدر حوزه سلامت، در ایران، نشان می‌دهد که توانسته‌ایم در عرصه دیپلماسی سلامت، موفق باشیم.

وی، برگزاری نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش را یکی از دو اتفاق مهم در حوزه دیپلماسی سلامت عنوان کرد و گفت: حضور مهمانانی از ۴۳ کشور جهان در این نشست، از اهمیت بالایی برخوردار بود.

حریرچی ادامه داد: پیام ایران در این رویداد بین المللی به آمریکا این بود که ما برای سلامت مردم کشور خودمان و دنیا تلاش می‌کنیم.

معاون کل وزارت بهداشت، در ادامه از برگزاری نشست وزرای بهداشت کشورهای «امور» در مهر ماه امسال به میزبانی تهران خبر داد و گفت: در نشست مهر ماه، سران سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا حضور خواهند داشت.

وی افزود: با برگزاری این دو نشست، به آمریکا می‌گوئیم که امسال، سال دیپلماسی سلامت در ایران است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *