شناسه خبر: 16942 منتشر شده در مورخ: 1398/2/7 ساعت: 12:59 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات قهرمانی شطرنج نابینایان استان تهران +فایل صوتی مصاحبه با نفرات برتر

نتایج مسابقات قهرمانی شطرنج نابینایان استان تهران +فایل صوتی مصاحبه با نفرات برتر

دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج نابینایان استان تهران در بخش بزرگسالان و اولین دوره این رقابتها در رده سنی جوانان (زیر ۲۰ سال) ششم اردیبهشت، در مجموعه ورزشی هرندی به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید این مسابقات که در ۵ دور به روش سوئیسی برگزار شد، در بخش بزرگسالان ۳۷ نفر شامل ۲۷ شطرنجباز مرد و ۹ بانوی شطرنجباز به مصاف هم رفتند. در نهایت در بخش بزرگسالان رستم دویستی با ۵ امتیاز عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد. ایمان تحویلی با ۴/۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مریم پور عبدا... با ۴ امتیاز سوم شد. ناهید اطیابی، عرفان محمد علیزاده و حسین بیگ با ۴ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب چهارم تا ششم شدند. در بخش جوانان که ۱۵ شطرنجباز شامل ۱۱ شطرنجباز پسر و ۴ دختر شطرنجباز به مصاف هم رفتند، محمدرضا علیزاده با ۵ امتیاز قهرمان شد، رضا کلمن با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و عرفان جعفری با ۳ امتیاز عنوان سومی را ازآن خود کرد. عرفان جعفری با 9 سال سن، پدیده این مسابقات لقب گرفت و نگاه ها را به خود خیره کرد. وحید مرادی، جواد میرتمازدوست و سامان بهمنی با ۳ امتیاز و پوئن شکنی کمتر چهارم تا ششم شدند. دنیا پرویزی نیز با ۳ امتیاز عنوان برترین دختر شطرنجباز در رده سنی جوانان را ازآن خود کرد. در مراسم اختتامیه که با حضور سید کاظم شمس رئیس هیأت نابینایان استان تهران، مهرداد صادقی دبیر هیأت، لیلا نعیمآبادی نایب رئیس بانوان، رضا دهقان مسئول کمیته فنی و رستم دویستی رئیس انجمن شطرنج هیأت تهران برگزار شد، به نفرات برتر کاپ، مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد. نکته جالب توجه در این مسابقات، حضور فعال دانشآموزان از مدرسه نرجس و محبی بود که شور و حال خاصی به مسابقات داده بود.

فایل صوتی مصاحبه با نفرات برتر را میتوانید در ادامه دانلود کرده و گوش کنید.

امیر سرمدی

مصاحبه با رستم دویستی

ایمان تحویلی 

مصاحبه با عرفان جعفری

مریم پور عبداللهی

رضا کلمن

محمدرضا علیزاده

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *