شناسه خبر: 16741 منتشر شده در مورخ: 1398/1/19 ساعت: 09:45 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی بوستان‌ها برای معلولان و ناتوانان جسمی

مناسب‌سازی بوستان‌ها برای معلولان و ناتوانان جسمی

۲ بوستان منطقه یک برای استفاده معلولان و ناتوانان جسمی مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش ایران سپید معاون خدمات شهری شهردار منطقه یک با بیان این خبر گفت: «اداره فضــای سبز و بوستان‌های منطقه یک با بهسازی بوستان‌ها برای معلولان و کم‌توانان شرایط گردش و تفریح را برای این گروه از جامعه فراهم می‌کند.» «مجید نوربخش» افزود: «نوروز بوستان ایرانیان در محله کوهسار درکه برای کم‌توانان و معلولان و کودکان آماده بهره‌برداری شد. در این بوستان تمام عناصر لازم براساس ضوابط دسترسی معلولان به بوستان‌ها به کار گرفته شده است.

راه‌های ورود و خروج به بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم بازی کودکان و مبلمان شهری در این بوستان به گونه‌ای است که ناتوانان جسمی و کودکان بتوانند مانند دیگر شهروندان از این بوستان استفاده کنند.» معاون خدمات شهری شهردار منطقه یک افزود: «پردیس در محله کاشانک، گلریزان در محله ولنجک و امام علی(ع) در تقاطع خیابان شهید لواسانی و شهید بازدار، بوستان‌های آماده شده برای استفاده از معلولان بود که سال گذشته مناسب‌سازی شد.

در سال ۱۳۹۸ هم ۲ بوستان مروارید در محله سوهانک و شهید باهنر در خیابان نیاوران، ابتدای خیابان جمشیدیه آماده بهره‌برداری می‌شوند. برنامه شهرداری آماده‌سازی یک بوستان در هر محله برای استفاده از معلولان و ناتوانان جسمی است.» همشهری

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *