شناسه خبر: 1672 منتشر شده در مورخ: 1392/10/4 ساعت: 12:03 گروه: اجتماعی  
بسیاری ازمعلولان آسیب نخاعی شیروان زخم بستر گرفته اند
رئیس بهزیستی شیروان:

بسیاری ازمعلولان آسیب نخاعی شیروان زخم بستر گرفته اند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: مشکلات درمانی و هزینه‌های بالای درمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معلولان شیروان است و هم اکنون بسیاری از معلولان آسیب نخاعی زخم بستر گرفته اند.

خلیل امیری اظهارکرد: در حال حاضر معلولان برای زندگی در جامعه با مشکلات فراوانی مواجه هستند و بحث درمان به عنوان مهم‌ترین مشکلات معلولان محسوب می‌شود.

وی هزینه‌های درمانی معلولان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: هزینه‌های درمانی معلولان روز به روز افزایش پیدا می‌کند و در حال حاضر بسیاری از معلولان به خصوص معلولان آسیب نخاعی با زخم بستر مواجه هستند.

امیری افزود: اشتغال به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین مشکلات معلولان در سطح جامعه است وباید به فکر ایجاد اشتغال برای معلولان بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیروان تاکیدکرد: تأثیر‌گذاری معلولان در جامعه نیز با این موضوع محقق می‌شود و این افراد باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور فعال داشته باشند.

امیری گفت: امروز نگاه برخی در جامعه این است که معلولیت، محدودیت است و معلولان به دلیل نقص جسمانی خود نمی‌توانند برای جامعه مفید باشند، اما مردم باید بدانند که معلولیت، محدودیت نیست و یک معلول با اتکای به خداوند قله‌های موفقیت را طی می‌کند و کشور را با گام‌های بزرگ و استوار خود می‌سازد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *