شناسه خبر: 16643 منتشر شده در مورخ: 1397/12/25 ساعت: 08:51 گروه: فرهنگی  
برگزاری «نمایشگاه عفاف و حجاب سماء» از سوی گروه متدینی که تبلیغ دین خدا را کردند ارزشمند است

برگزاری «نمایشگاه عفاف و حجاب سماء» از سوی گروه متدینی که تبلیغ دین خدا را کردند ارزشمند است

برگزاری «نمایشگاه عفاف و حجاب سماء» از سوی گروه متدینی که تبلیغ دین خدا را کردند ارزشمند است

به گزارش ایران سپید دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افزود: الحمدلله هم کارها بسیار مناسب بود و هم با استقبال خوبی روبرو شد.

قبادی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ارزشمند بود گفت: اینکه گروه متدین و با حجابی تبلیغ دین خدارا با یکی از شعاعر درجه یک آن به نام (حجاب و عفاف) انجام دهند واقعا ارزشمند است. یعنی اگر نمی آمدم و از این نمایشگاه دیدن نمی کردم به معنای واقعی غصه می خوردم. 
 
وی ادامه داد: این برنامه آنچنان مهم بود که تلویزیون و رسانه‌های داخلی و خارجی،رادیو و حتی رسانه های خارجی به آن پرداخت به طوری که این نمایشگاه نسبت به سایر فعالیت ها پوشش خبری مناسبی داشت .
 
 قبادی با بیان اینکه این برنامه برای همه تازگی داشت گفت: تنوع در حجاب و افزایش قدرت خرید مردم از محصولات حجاب و عفاف یکی از مهمترین دستاوردهای این نوع نمایشگاه ها است یعنی جوانان در این نمایشگاه با محصولات جدید و زیبا و در عین حال کاملا پوشیده مواجه می شوند و به حجاب نزدیک می‌شوند.
وی عنوان کرد: شاید برخی از کارها بین جوانان با حجاب فاصله بیندازد ولی این مدل نمایشگاه ها جوانان را به حجاب نزدیک می کند. حتی ملزومات و اقلامی که عموما در این نمایشگاه بود رنگ و بوی ایرانی داشت و حس نوستالژیک را به افراد می داد.
 
قبادی با بیان اینکه با همه سختی ها و محدودیت ها کار مهمی انجام شد؛ ادامه داد: مطمئنم دغدغه مسئولان نمایشگاه مد و لباس سماء فرهنگی بوده و خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و باید تلاش کرد که در سال این اتفاق بیشتر بیفتد .
 
رویداد عفاف و حجاب ایرانی اسلامی سماء که روز‌های ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه ۹۷ در بلوار ارتش، بلوار نیروزمینی، سالن سرو ناز برگزار شد ، با استقبال بیش از 6 هزار نفر روبرو بود .تولیدکنندگان صنعت پوشاک و عفاف و حجاب  در 70 گروه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه کردند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *