شناسه خبر: 16518 منتشر شده در مورخ: 1397/12/14 ساعت: 09:52 گروه: اجتماعی  
دستگاه های متولی در خصوص مناسب سازی معابر جدی تر نظارت کنند

دستگاه های متولی در خصوص مناسب سازی معابر جدی تر نظارت کنند

استاندار تهران گفت: دستگاه های متولی در خصوص مناسب سازی معابر جدی تر نظارت کنند.

به گزارش ایران سپید  انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مناسب سازی اماکن و معابر عمومی استان تهران طی سخنانی گفت: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که قانون مترقی برای معلولان نظیر آنچه که در ایران داریم داشته باشد.

وی افزود: مناسب سازی تنها مختص به معلولان نیست و بلکه باید برای سالمندان و بلکه همه آحاد جامعه انجام پذیرد، هر اقدام یا تحرکی در حوزه مناسب سازی معابر در سطح تهران می‌تواند الگوی کلانشهرهای کشور قرار می‌گیرد.

استاندار تهران گفت: استان تهران با داشتن ۱۷ درصد جمعیت کشور و انواع آسیب‌های اجتماعی هنوز از داشتن یک شبکه تلویزیونی مستقل محروم است.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: در خصوص مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باید فرهنگ سازی کنیم و این امر نیازمند اطلاع رسانی است و اینجا نقش سیما پررنگ می‌شود، مصوبات جلسه باید در اختیار سمن‌های مرتبط با حوزه معلولان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: سال ۹۸ سال نهضت مناسب سازی معابر است و می‌بایست، از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به این مهم استفاده کنیم و دستگاه‌های متولی امر ساخت و ساز در نظارت جدی تری بر نحوه مناسب سازی اماکن و معابر عمومی داشته باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *