شناسه خبر: 164 منتشر شده در مورخ: 1392/7/29 ساعت: 12:34 گروه: ورزشی  
برای کسب موفقیت به مالزی می رویم
مربی تیم ملی گلبال جوانان بانوان

برای کسب موفقیت به مالزی می رویم

مربی تیم ملی گلبال جوانان بانوان کشورمان در آستانه مسابقات پاراآسیایی مالزی گفت:برای کسب موفقیت و رسیدن به یک جایگاه مناسب گام به این رقابتها خواهیم گذاشت.

به گزارش ایران سپید فاطمه عبداللهی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزشهای نابینایان وکم بینایان ضمن بیان این مطلب افزود:مابرای حضور در مسابقات پاراآسیایی مالزی 4 مرحله اردوی تمرینی مستمر برگزار کردیم وهم اکنون در اردوی متصل به اعزام هستیم و در این اردو ها تقریبا" به اهداف خود دست یافتیم و صاحب تیم یکدستی شدیم .
وی اظهار داشت :ما در 2 مقطع ابتدا 8 نفر را به اردو دعوت کردیم و سپس تیم را به 11 نفر افزایش دادیم ، هم اکنون 6 نفر نهایی شدندو تمام تلاش خود را برای آماده سازی و برنامه های کادر فنی به کار بسته اند.
مربی تیم گلبال بانوان تیم ها ی شرق آسیا را اصلی ترین رقبای ایران خواند و تصریح کرد :تیم های شرق آسیا سخت ترین و اصلی ترین حریفان ما هستند چرا که آنها بسیار بسته و تدافعی بازی میکنند و مدافعان خیلی خوبی دارند ،البته ما راههای مقابله با این تیمها را به خصوص در بازیهای تدارکاتی مرور کردیم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم ملی ٰ؛ در مسابقات دوستانه ای که در پیش داریم مسلما"به اهداف خود دست خواهیم یافت.
وی اذعان داشت :ما در مالزی با تیم های قدرتمند چین ،ژاپن و مالزی همگروه هستیم و شناخت زیادی از این حریفان داریم هرچند به لحاظ نفرات و با توجه به تغییرات سالانه در رده های سنی جوانان شناخت کلی از آنها امکان پذیر نیست.
عبدالهی شرایط فیزیکی و فنی تیم ملی گلبال جوانان بانوان را رضایت بخش توصیف کرد و اظهار داشت :تیم خوشبختانه به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد و گلبالیستها در بعد فنی هم رفته رفته به مرز آمادگی می رسند،در فاز تدافعی بازیکنان تقویت شده اند که این اصل مهم ترین فاکتور در گلبال است که بسته نگه داشتن دروازه راه رسیدن به پیروزی است.
وی در پایان در خصوص رشد وگسترش گلبال در بخش بانوان گفت:طی 2 ،3 سال اخیر جوانان بسیاری به ورزش گلبال روی آورده اند که در این بین نقش رسانه هادر این علاقمندی و همچنین حمایت فدراسیون از ورزش بانوان بسیار موثر بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *