شناسه خبر: 16379 منتشر شده در مورخ: 1397/12/4 ساعت: 09:37 گروه: اجتماعی  
وجود تفکر فرهنگی در انجام کارها سبب جلب رضایتمندی مردم می شود

وجود تفکر فرهنگی در انجام کارها سبب جلب رضایتمندی مردم می شود

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از توانمندی ایثارگران و جانبازان در جامعه، گفت: وجود تفکر فرهنگی در انجام کارها سبب جلب رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش ایران سپید غلامرضا یاوند عباسی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به قانون استخدام ایثارگران و جانبازان در دستگاه های اجرایی، اظهارکرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند براساس تبصره‌ای در ماده ۱۴ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی ایثارگران و جانبازان، استخدام جانبازان را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس طرحی به مجلس ارائه شده و خواستار اصلاح این ماده شده‌ایم، افزود: دولت موظف است که پست و اعتباری مناسب برای استخدام جانبازان و ایثارگران در دستگاه‌ها پیش‌بینی کند.

مسئول امور هماهنگی ایثارگران وزارت کشور با تاکید بر لزوم توجه به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: نوع برخورد مسئولان با ایثارگران باید در خورشأن و جایگاه این افراد بوده که خوشبختانه شاهد نگاه همراه با تکریم در قبال این افراد از سوی مسئولان هستیم.

وی همچنین برلزوم اشاعه فرهنگ ایثارگری در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از مواردی که باید در این زمینه مدنظر مسئولان قرار گیرد سرکشی و بازدید از خانواده‌ها شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

یاوند عباسی با بیان اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی‌گری و همچنین تفکر فرهنگی در اجرای کارها و برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد، تصریح‌کرد: وجود روحیه جهادی و انقلابی سبب جلب رضایتمندی مردم می شود.

وی در ادامه همچنین به وضعیت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای بهره برداری معلولان، جانبازان و ایثارگران نیز اشاره و اظهارکرد: استان گیلان دارای ۱۸ هزار معلول جسمی و حرکتی است که متأسفانه وضعیت معابر و امکان عمومی گیلان برای بهره‌برداری این افراد مناسب نیست.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *