شناسه خبر: 16336 منتشر شده در مورخ: 1397/11/29 ساعت: 09:31 گروه: اجتماعی  
نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان
مدیرکل وزارت رفاه اعلام کرد؛

نیمه اول اسفند زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه، زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان از دریافت این بسته را، نیمه اول اسفند اعلام کرد.

به گزارش ایران سپید احد رستمی گفت: هر زمانی که دولت اعتبار لازم برای بسته‌های حمایتی جاماندگان را اختصاص دهد توزیع آن را آغاز خواهیم کرد.

وی از ارسال نامه درخواست تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و افزود: رایزنی های لازم انجام شده و مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه تاکید کرد: طی ۱۵ رور آینده در نیمه اول اسفند ماه توزیع بسته حمایتی بین یک میلیون بازمانده از دریافت سبد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون خانوار اعتراض خود را مبنی بر عدم دریافت بسته حمایتی در سامانه‌های وزارت رفاه ثبت کردند، گفت: از این تعداد یک‌میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.

رستمی افزود: پس از بررسی های انجام شده از روز گذشته ارسال پیامک به خانواده‌های جامانده از بسته حمایتی آغاز شده و آنها با دریافت پیامک از وضعیت خود مطلع می شوند./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *