شناسه خبر: 16173 منتشر شده در مورخ: 1397/11/15 ساعت: 08:51 گروه: اجتماعی  
واگذاری ۵ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در کشور

واگذاری ۵ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در کشور

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: تاکنون پنج هزار واحد مسکونی به خانواده‌های با حداقل دو معلول در کشور واگذار شده است.

به گزارش ایران سپید کیومرث سلگی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه ۴۱ واحدی مسکن ویژه معلولان کاشانی ضمن اشاره به فعالیت ۹ ساله انجمن خیرین مسکن ساز کشور اظهار داشت: خوشبختانه امروز این انجمن در تمامی مراکز استان ها شعباتی با محوریت خیران مسکن ساز ایجاد کرده و در حدود ۱۲۰ شهرستان کشور نیز دارای شعبه است.

وی از  ساخت ۳۰ هزار مسکن خیرساز در کشور خبر داد و افزود: ساخت بیش از ۲۵ هزار واحد از این تعداد تکمیل شده است و در همین راستا تفاهم نامه ای پنج جانبه در مورد تامین مسکن خانواده های با حداقل دو معلول و فاقد مسکن منعقد شد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار مسکن ویژه خانواده های با حداقل دو معلول خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه پنج هزار واحد از مجموع این ۱۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است، امروزه این کار مهم به یک کارگاه کاری در کشور تبدیل شده به نحوی که در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان آورده بلاعوض این طرح بوده که در نوع خود بی سابقه است.

وی از برگزاری حدود ۵۰۰ جلسه کمیته های راهوری استانی و کشوری انجمن خبر داد و گفت: هر هفته در بنیاد علوی با مدیران میانی و روسا جلسات راهوری تشکیل و عملکردها شعبات بررسی می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *