شناسه خبر: 16133 منتشر شده در مورخ: 1397/11/13 ساعت: 09:26 گروه: اجتماعی  
۵ هزار واحد مسکونی خیرساز تحویل خانوارهای معلولان شده است

۵ هزار واحد مسکونی خیرساز تحویل خانوارهای معلولان شده است

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از تحویل بالغ بر پنج هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی به خانوارهای دارای حداقل دو معلول در کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید کیومرث سلگی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز در کشور ۹ سال پیش کار خود را آغاز کرده و امروزه در هر مرکز استان و ۱۲۰ شهرستان کشور نیز دارای شعبه است و یک هزار و ۵۰۰ نفر اعضای هیئت مدیره آن عمدتا از خیران و مدیران کشور هستند.

وی از آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی خیر ساز در کشور خبر داد و افزود: این میزان مسکن خیرساز به همت خیران و با کمک تسهیلات بانکی و آورده متقاضایان ساخته می شود که از این میزان واحد مسکونی در حال ساخت ۸۰ درصد تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از انعقاد تفاهم نامه پنج جانبه ساخت مسکن خانوارهای بدون منزل و با حداقل دو معلول خبر داد و ابراز داشت: ۱۶ هزار خانوار در کشور با چنین شرایطی شناساییشدند که بالغ بر پنج هزار و  ۱۵۰ واحد تحویل و پنج هزار واحد دیگر نیز در حال ساخت است.

وی از گردش مالی و کمک‌های بلاعوض ۵۰۰ میلیارد تومانی به انجمن خیرین مسکن ساز خبر داد و گفت: یکی از استان های فعال کشور استان اصفهان بوده که بالغ بر ۱۳ شعبه شهرستانی را در خود جای داده است، بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ واحد در این استان در حال ساخت بود که حدود یک هزار و ۷۰۰ واحد آن به اتمام رسیده است.

سلگی با بیان اینکه ساخت هزار واحد مسکونی خیرساز در کاشان عملیاتی شده است، افزود: از این هزار واحد ساخت ۷۰۰ واحد آن به اتمام رسیده و امروز عملیات اجرایی ۲۳۸ واحد از این یک هزار واحد در کاشان آغاز شده است و این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان کاشان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *