شناسه خبر: 15973 منتشر شده در مورخ: 1397/11/2 ساعت: 08:38 گروه: اجتماعی  
ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد

ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی تا ۱۵ بهمن ادامه دارد

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم از ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت این سازمان خبر داد و گفت: ثبت نام از علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایران سپید حسینعلی اکرامی، مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قم  گفت: ثبت‌نام  جشنواره قران و عترت که به همت سازمان بهزیستی استان قم برگزار می‌شود، آغاز شده‌ است.

وی افزود: جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولان، نابینایان، بچه‌های بی‌سرپرست، کودکان و مدیران و مربیان مهدکودک،  زنان سرپرست خانواده و سالمندان بالای ۶۰ سال هستند که می‌توانند برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند.

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهزیستی استان با اشاره به رشته‌های این مسابقات بیان کرد: قرائت در دو گروه تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن در چهار بخش حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قران کریم، اذان‌گویی، خوشنویسی، تحقیق و پژوهش،  دل‌نوشته‌های ادبی و نقاشی کودکان از رشته‌های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه رشته نقاشی کودک برای بچه‌های زیر ۱۰ سال است، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رشته‌های فوق تا ۱۶ روز آینده(۱۵ بهمن) برای ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت مهلت دارند.

وی در پایان از حضور یک نماینده قمی در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان خبر داد و اظهر کرد: احمد دباغ در رشته قرائت قران کریم موفق به کسب رتبه اول در مسابقات کشوری حفظ و قرائت قران شد و به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن نابینایان جهان که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، شرکت می‌کند./ ایکنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *