شناسه خبر: 15938 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 ساعت: 09:18 گروه: اجتماعی  
مشمولین بسته حمایتی به شماره #۴*۴* پیامک بزنند

مشمولین بسته حمایتی به شماره #۴*۴* پیامک بزنند

معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی گفت: افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده اند و در مورد دلیل عدم دریافت سوال دارند از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به سامانه #۴*۴* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند.

به گزارش ایران سپید رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه‌شدگان مشمول سبد حمایتی دولت افزود: تمامی بیمه‌شدگانی که حقوق کمتر از سه میلیون تومان دریافت می‌کنند مشمول این بسته هستند و تعداد آنها 6 میلیون و 150 هزار نفر است.

واریز بسته حمایتی 13 میلیون کارگر از امروز

اردلان افزود: در لیست بیمه‌شدگان واجد شرایط کمک دولت، بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، حرف و مشاغل آزاد و مقرری‌بگیران بیمه بیکاری وجود دارد. از امروز واریز اعتبار بسته حمایتی افراد تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی آغاز می‌شود و اگر سیستم بانکی دچار اشکالی نشود، تا شامگاه یکشنبه تمامی واریزها انجام خواهد شد؛ در غیراین‌صورت این مرحله از طرح بسته حمایتی تا پایان دوشنبه به اتمام می‌رسد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کسانی که بسته حمایتی را دریافت نکنند و در مورد دلیل عدم دریافت آن سؤال داشته باشند، گفت: این افراد از روز دوشنبه می‌توانند با ارسال پیام به سامانه #4*4* وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ خود را دریافت کنند، همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی نیز با شماره تماس 1420 آماده پاسخ‌گویی به بیمه‌شدگان در مورد بسته حمایتی هستند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: خانواده یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالا دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سبد کالا به سرپرست خانوار پرداخت می شود، گفت: حتی اگر فرزند خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی باشد، سبد کالا به سرپرست خانواده حتی اگر بیمه شده نباشد نیز پرداخت می شود.

وی گفت: لیست افراد تحت پوشش تامین اجتماعی به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده و پس از تائید این سازمان، مبلغ مورد نظر به حساب سرپرستان خانواری که یارانه دریافت می کنند واریز می شود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: تمام بیمه شدگانی که از اول امسال تا پایان مهرماه بیمه شده تامین اجتماعی بودند و لیست حق بیمه در سازمان تامین اجتماعی دارند، این سبد کالا به آنها تعلق می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه در یک خانواده زن و شوهر هر دو بیمه شده تامین اجتماعی باشند و زیر ۳ میلیون حقوق دریافت کنند آیا مشمول سبد کالا هستند یا خیر، گفت: به هر خانواده یک سبد کالا تعلق می گیرد حتی اگر دو و یا سه نفر بیمه شده تامین اجتماعی و شاغل باشند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در مورد اعتراض کارگرانی که کمتر از ۳ میلیون می گیرند اما سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است، گفت: از روز دوشنبه سامانه ای در وزارت رفاه ایجاد می شود که دلیل عدم پرداخت ها به افراد مراجعه کننده به سامانه اعلام خواهد شد. این سامانه از روز دوشنبه فعال می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *