شناسه خبر: 1573 منتشر شده در مورخ: 1392/9/30 ساعت: 09:41 گروه: اجتماعی  
برگزاری پنجمین نمایشگاه اسباب بازی در بوستان گفت وگو

برگزاری پنجمین نمایشگاه اسباب بازی در بوستان گفت وگو

شورای سیاست گذاری نمایشگاه اسباب بازی و شورای اجرایی (شهر دوستدار کودک ) اقدامات و تدابیر ویژه ای برای بهره مندی کودکان معلول و استثنایی از نمایشگاه و معرفی توانمندی‌ها همچنین ارایه خدمات ویژه به آنها را اتخاذ خواهد کرد.

 

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شورای اجرایی «شهر دوستدار کودک» از برگزاری پنجمین نمایشگاه اسباب بازی در بوستان گفت‌وگو خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 16 تا 20دی برگزار و خدمات متنوعی را به 2 میلیون کودک تهرانی و خانواده‌هایشان ارایه خواهد داد.دکتر «سید محمدهادی ایازی» معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شورای اجرایی «شهر دوستدار کودک» که با حضور «الهه راستگو» عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیسیون مشارکت‌های مردمی شورای شهر برگزار شد،ضمن بیان این مطلب افزود: پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی‌های کودک و نوجوان 16 تا 20 دی با مشارکت مدیران محله،سمن‌های فعال در این حوزه،مجموعه شهرداری تهران با مسئولیت اداره کل آموزش‌های شهروندی در بوستان گفت‌وگو دایر خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی اسباب بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان،آشنایی تولید کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر،ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی، ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه با کودکان همچنین معرفی نحوه صحیح ارایه آموزش‌ها و رفتار شهروندی در قالب بازی به کودکان برگزار می‌شود.

ایازی ادامه داد:گروه‌ها و کمیته‌های تخصصی نظیر علمی و محتوایی،آموزش‌های شهروندی،سرگرمی،تفریحات و مسابقات، روابط عمومی،بازرگانی در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تشکیل شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شورای سیاست گذاری نمایشگاه اسباب بازی و شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اقدامات و تدابیر ویژه ای برای بهره مندی کودکان معلول و استثنایی از نمایشگاه و معرفی توانمندی‌ها همچنین ارایه خدمات ویژه به آنها را اتخاذ خواهد کرد. در عین حال نیز کودکان نخبه و نوابغ در این نمایشگاه معرفی می‌شوند. ایازی از راه اندازی موزه اسباب بازی در منطقه 12 خبر داد و افزود: این موزه به زودی در یکی از بناهای تاریخی منطقه 12 افتتاح خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *