شناسه خبر: 15612 منتشر شده در مورخ: 1397/10/9 ساعت: 15:12 گروه: فرهنگی  
ارزیابی مستر کلاس‌های مرکز آموزش بنیاد رودکی

ارزیابی مستر کلاس‌های مرکز آموزش بنیاد رودکی

مدیرعامل بنیاد رودکی در پایان دوره مستر کلاس‌های ویژه مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی از مدرسان این دوره قدردانی کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، در این رویداد که «دامیانا جورانا»، رهبر ارکستر جوانان جهان ، «لوکا سانزو» و «پاتریزیو سرینو» استادان ایتالیایی حضور داشتند در خصوص ادامه تفاهم‌نامه مشترک آموزشی بحث و بررسی شد و دوره های برگزار شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس یکی از بندهای تفاهم نامه مشترک دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و دانشگاه هنر تهران با دانشگاه ساپینزا رم و ارکستر جوانان جهان، استادان ایتالیایی دانشگاه ساپینزا مجموعه مسترکلاس‌هایی برای آموزش نوازندگان ارکسترهای بنیاد رودکی طی دو سال گذشته برگزار کرده‌اند.
در این جلسه پیشرفت نوازندگان ارکسترها و برنامه آتی مستر کلاس‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
علی اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد رودکی ضمن قدردانی از طرف ایتالیایی، خواستار ارایه برنامه کاربردی سال 2019 این مستر کلاس‌ها شد.
 وی افزود: ایران و ایتالیا دو کشور دارای پیشینه تمدنی غنی هستند و همکاری مشترک می‌تواند در نهایت به اعتلای موسیقی کمک کند.
دامیانا جورانا، رهبر ارکستر جوانان جهان هم در این نشست گفت: در بنیاد رودکی همکاری بسیار خوبی برای تشکیل کلاس‌ها انجام شده به طوری که من احساس می کردم در وطن خود در حال تدریس هستم.
وی با بیان اینکه برای دوره جدید همکاری برنامه ریزی تازه ای صورت می گیرد ادامه داد: علاوه بر بحث آموزش ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد که در قالب تفاهم‎نامه می‌ توان آن را فعال‌تر کرد.
انتهای پیام
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *