شناسه خبر: 15592 منتشر شده در مورخ: 1397/10/9 ساعت: 09:08 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی وظیفه مشترک بهزیستی و شهرداری است

مناسب سازی وظیفه مشترک بهزیستی و شهرداری است

شهردار تهران با اشاره به اینکه مناسب سازی وظایف مشترک شهرداری و بهزیستی است گفت: روزانه ۹۰ کودک کار در ۱۸ مرکز شهرداری پذیرش می شوند.

به گزارش ایران سپید پیروز حناچی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور با تبریک تولد حضرت مسیح(ع) گفت: وظایف مشترکی میان سازمان بهزیستی و شهرداری و شورای شهر وجود دارد که یکی از مهمترین آنها مناسب سازی معابر و اماکن شهری است.

وی گفت: مناسب سازی موضوع مهمی است مخصوصا برای کشوری که جنگ را پشت سر گذاشته است اما علیرغم تمام تلاش ها، وضعیت قابل قبولی در این خصوص نداشته ایم و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: موضوع آموزش و توسعه خدمات به جامعه هدف از اهداف مشترک میان ما است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر مناسب سازی. حدود ۵ درصد برای جامعه هدف، توان خواهان  است گفت: با توجه به اینکه علاوه بر معلولان، سالمندان، کودکان نیز نیاز به عبور و مرور راحت دارند به همین دلیل باید مناسب سازی را به ۳۵ درصدب برسانیم.

وی گفت:  بباید شرایطی فراهم کنیم تا معلولان به راحتی در شهر رفت و آمد کنند.

وی از پایش سلامت هزار کودک کار خبر داد و گفت: این کودکان در ۱۸ مرکز پذیرش شده اند به طوری که هر مرکز روزانه ۵ کودک پذیرش می کنند که روزانه ۹۰ کودک کار به این مرارکز راه پیدا می کنند.

شهردار تهران گفت: در حال حاضر با کمک خیرین و سمن ها و شرکای اجتماعی در راستای آموزش، توان یابی کودکان کار و محل مشکلات خانوداده های آنها که علت اصلی کار کودکان است باید اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۶ هزار و ۷۰۰ کارگر پاکبان در فضای شهر که اقشار مورد حمایت هستند مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد ۲۵۰۰ بیمار شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شده اند و ۴ نفر نیز عمل سختی انجام داده اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *