شناسه خبر: 15574 منتشر شده در مورخ: 1397/10/8 ساعت: 09:14 گروه: ورزشی  
فرصت یک ماهه فدراسیون جانبازان در معرفی مربیان

فرصت یک ماهه فدراسیون جانبازان در معرفی مربیان

عضو هیات ریسه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اعلام کرد: این فدراسیون بر اساس شاخص های کمیته پارالمپیک، یک ماه فرصت دارد تا مربیان رشته های مختلف را به این نهاد ورزشی معرفی کند.

به گزارش ایران سپید «هادی رضایی» در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ملی والیبال نشسته زنان هنوز مربی ندارد، توضیح داد: نه تنها این تیم بلکه برخی از تیم های ملی هم از داشتن مربی محروم هستند.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته مردان ایران در ادامه افزود: پس از بازی های پاراآسیایی جاکارتا، فدراسیون ورزش های جانبازان ومعلولان باید مربی تیم های مختلف را به کمیته پارالمپیک معرفی می کرد اما به دلیل برگزاری مجمع انتخابات پارالمپیک این موضوع به تعویق افتاد.
رضایی گفت: اکنون فدراسیون جانبازان طی یک ماه آینده باید به مرور مربیان خود را معرفی کند. این فدراسیون حتی می تواند همان مربیانی را که در جاکارتا بودند را معرفی کند. با این حال از خرداد ماه سال آینده رقابت های قهرمانی والیبال نشسته آسیا برای سهمیه ورودی پارالمپیک را در پیش داریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *