شناسه خبر: 15511 منتشر شده در مورخ: 1397/10/3 ساعت: 09:10 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان‌های دولتی لرستان طی ۶ ماه انجام شود

مناسب‌سازی ساختمان بیمارستان‌های دولتی لرستان طی ۶ ماه انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مناسب سازی ساختمان بیمارستان‌های دولتی لرستان از نظر معابر، آسانسورها و ... طی ۶ ماه آینده باید انجام شود.

به گزارش ایران سپید احمد مرادپور در شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر با اشاره به اینکه روند مناسب سازی معابر در استان روند خوب و امیدوار کننده ای است، اظهار داشت: یک ساختمان اگر امروز ساخته شود یک نقشه نظام مهندسی دارد که باید استاندارد باشد، زمان ساخت هم نظارت مرحله ای بر آن اعمال می شود، پایان کار می گیرد و شهرداری و نظام مهندسی گزارش نهایی آن را تایید می کنند.

وی با بیان اینکه رعایت و مدنظر قرار گرفتن اصول مناسب سازی در ساخت و سازهای جدید باید به صورت جدی پیگیری شود، تصریح کرد: ما هیچ ضعف قانونی در رعایت مناسب سازی معابر و یا برخورد با تخلفات این حوزه نداریم؛ تنها باید نظارت های کافی اعمال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه ساختمان های اداری خیلی از مدیران اعتقاد به بحث مناسب سازی معابر نداشتند و الان اعتقاد پیدا کرده اند و وضعیت درست شده است، افزود: علی رغم اهمیت مسائل مالی اما رعایت این موضوع بیشتر به اعتقاد داشتن به ضرورت مناسب سازی معابر و رعایت حقوق شهروندی برمی گردد. اگر این مسائل را رعایت کنیم هم شهر زیبا و هم ادارات خوبی خواهیم داشت.

مرادپور با ابراز رضایت از روند اقدام برای مناسب سازی معابر افزود: ان شاء الله با همین سرعت جلو برویم و همه معابر را برای تردد افراد مختلف از جمله معلولان، سالمندان، کودکان و ... مناسب سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید نسبت به مناسب سازی ساختمان بیمارستان های دولتی نظارت داشته باشد و ظرف ۵ تا ۶ ماه وضعیت آن ها اصلاح شود، اظهار داشت: در خصوص مطب های خصوصی نیز نظام پزشکی باید نظارت داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: شهرداری ها می توانند در همه موارد عدم رعایت مناسب سازی معابر، به عنوان سد معبر برخورد لازم را داشته باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *