شناسه خبر: 1550 منتشر شده در مورخ: 1392/9/27 ساعت: 13:28 گروه: حوادث  
انتقام از همسر رفیق با اسید

انتقام از همسر رفیق با اسید

حوالی ساعت 3 بعد از ظهر روز 21 آذر ماه صدای شیون زنی تمام خیابان را فرا گرفت. مردمی که از آنجا رد می شدند با صدای شیون زن برگشته و مشاهده کردند پسر جوانی با ریختن اسید بر روی این زن جوان متواری شده است.

مردم سریعا با اورژانس و 110 تماس گرفته و آنان را از این ماجرا مطلع کردند. سپس عوامل اورژانس زن قربانی را به بیمارستان منتقل کردند و ماموران کلانتری 154 چیتگر نیز که در محل حادثه حضور پیدا کردند شروع به بررسی موضوع نمودند.  ماموران با صحبت های اولیه که با شوهر این زن صورت گرفت دریافتند که این پسر اسید پاش در قدیم با وی دوست بوده و به دلیل مشکلات قبلی کینه به دل داشته است و با ریختن اسید بر روی همسر دوست خود انتقامش را گرفته است. در ادامه با توجه به اینکه هویت متهم برای ماموران محرز شده بود ماموران کلانتری منزل این پسر شرور را شناسایی کرده و در بازرسی از منزلش توانستند وی را در انباری خانه  دستگیر کنند. این پسر جوان که ناصر نام داشت لحظاتی پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل خصومت شخصی عنوان نمود. گفته می شود، متهم  پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *