شناسه خبر: 15444 منتشر شده در مورخ: 1397/9/28 ساعت: 09:00 گروه: اجتماعی  
خیرین برای دانش آموزان استثنایی ۲۵۰۰ کلاس درس احداث می کنند

خیرین برای دانش آموزان استثنایی ۲۵۰۰ کلاس درس احداث می کنند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، از پیش‌بینی ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان استثنایی در سال ۹۸ توسط خیرین خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر مهرالله رخشانی‌مهر بر لزوم احداث و توسعه مدارس استثنائی در کشور تاکید کرد و گفت: تاکنون ۶۴۵ فضای آموزشی استثنایی مشتمل بر ۷۲۳ هزار مترمربع برای ۷۳ هزار دانش‌آموز خاص در کشور ساخته شده است که شامل ۲۹۲ مدرسه برای کودکان ناتوان ذهنی، ۲۲۳ مدرسه برای ناشنوایان، ۹۹ مدرسه برای معلولان جسمی-حرکتی و ۲۲ مدرسه برای نابینایان است.

وی افزود: اگرچه پیش‌بینی می‌شود که در سال ۹۸، با اقدام ارزشمند خیرین، ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای این دانش‌آموزان ساخته شود، اما با استناد به آمارها، نیازمند ساخت تعداد بیشتری از این نوع مدارس در کشور هستیم.

رخشانی‌مهر گفت: قطعاً تنها مساعدت دولت‌ نمی‌تواند پاسخگوی این نیاز مهم باشد و یاری خیّرین برای گسترش مدارس استثنایی و توسعه آن در مناطق محروم یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *