شناسه خبر: 15409 منتشر شده در مورخ: 1397/9/26 ساعت: 12:58 گروه: ورزشی  
خسروی وفا: طبق اساسنامه، عضویت در هیأت اجرایی شغل نیست

خسروی وفا: طبق اساسنامه، عضویت در هیأت اجرایی شغل نیست

رئیس کمیته پارالمپیک پس از برگزاری مجمع انتخاباتی پارالمپیک با بیان اینکه انتخابات بدون حاشیه و منظم بود، گفت: به اعتقاد من افراد با تجربه و دلسوز در پستهای مختلف کمیته پارالمپیک انتخاب شدند و ما ظرف یک ماه آینده دبیرکل و سرپرست آکادمی پارالمپیک را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش ایران سپید خسرویوفا در پاسخ به سؤال ایران سپید که ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه و هیأت اجرایی را چگونه ارزیابی میکنید گفت: همه این افراد، از همکاران نزدیک و چندین ساله ما هستند که امروز یک مسئولیت جدید، سختتر و حساستر گرفتند تا در جهت اهداف پارالمپیک حرکت کنند. اصولاً نفرات جدید انگیزه های زیادی هم دارند. وی در پاسخ به این پرسش ایران سپید که چرا با وجود اعلام قبلی، برخی از افراد بازنشسته کاندید شده بودند و قصد شرکت در انتخابات را هم داشتند اظهار کرد: در فرمهایی که پیشتر برای ثبتنام کاندیدا منتشر شد، اعلام کردیم افراد دو شغله و بازنشسته نباید کاندیدا شوند و این خود افراد هستند که باید این احساس مسئولیت را داشته باشند. ما در این جمع فرصت تحقیق و استعلام را نداریم و خود افراد باید رعایت میکردند. رئیس کمیته پارالمپیک در عین حال گفت: البته هنوز هیچ ابلاغ رسمی به پارالمپیک انجام نشده که عضو هیأت اجرایی بودن شغل محسوب میشود. اگر ملاک ما اساسنامه پارالمپیک باشد، تنها دبیرکل و خزانه دار شغل محسوب میشود و کسانی که برای هیأت اجرایی نامزد شوند، شغل به حساب نمیآید.

فایل صوتی مصاحبه با رئیس ابقا شده پارالمپیک را در ادامه دانلود کرده و گوش کنید.

امیر سرمدی

مصاحبه با خسروی وفا
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *