شناسه خبر: 15379 منتشر شده در مورخ: 1397/9/25 ساعت: 09:42 گروه: اجتماعی  
سامانه بارشی از فردا وارد کشور می شود

سامانه بارشی از فردا وارد کشور می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود و به تدریج غرب و شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش ایران سپید فریبا گودرزی  افزود: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است که افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران،کرج، قزوین و اصفهان را به همراه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: اما فردا با ورود سامانه بارشی از غرب، ابتدا در غرب، شمال غرب و به تدریج سواحل غربی خزر بارش ها آغاز می شود و اواخر وقت دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد که بر این اساس بارندگی ها در قزوین، البرز و تهران آغاز می شود.
وی ادامه داد: روز سه شنبه علاوه بر مناطق یاد شده در جنوب غرب،سواحل دریای خزر،شمال شرق،استان مرکزی،غرب سمنان و غرب اصفهان نیز بازندگی خواهیم داشت؛ بارش ها در جنوب غرب به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی با وزش بادهای شدید همراه است.
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر یاد شده به صورت برف خواهد بود.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور 
وی افزود: هوای تهران امروز صاف و همراه با غبار محلی است، فردا نیز تا ظهر غبار محلی خواهیم داشت اما از بعدازظهر فردا افزایش ابر و اواخر وقت بارش های پراکنده پیش بینی شده اما سه شنبه بارش باران خواهیم داشت. بیشینه دمای امروز پایتخت به 14 درجه می رسد و کمینه امروز صبح 5 درجه سانتی گراد بود،همچنین فیروزکوه و آبعلی به ترتیب 7 و 3 درجه زیر صفر بودند.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بندرعباس با 28 درجه بالای صفر و شهرکرد و کرمان به ترتیب 10 و 6 درجه زیر صفر گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *