شناسه خبر: 153 منتشر شده در مورخ: 1392/7/29 ساعت: 09:39 گروه: سیاسی  
به مذاکرات خوش بینم

به مذاکرات خوش بینم

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دولت را در بحث مذاکرات کمک کرد، گفت: البته همه ما نگران هستیم، ولی باید اعتماد کنیم تا ببینیم دولت چه میکند.

 به گزارش خبرنگار ایران سپید، احمد توکلی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه روز یکشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظر مجلس در خصوص پیوستن ایران به پروتکل الحاقی چیست؟ گفت: در قانون اساسی تصمیمگیری در مورد ملحق شدن به این پروتکل با مجلس است و مجلس هم راضی نمیشود که بدون بدست آوردن امتیازی که حق ملت ایران است، این موضوع را بپذیرد. وی اظهار داشت: ما اساسا با پذیرفتن پروتکل مخالف نیستیم اما شروطش این است که از مواهب آن برخوردار باشیم و غربیها نیز این موضوع را بپذیرند در این صورت مجلس نیز تصمیمگیری مناسبی خواهد کرد. توکلی در پاسخ به این سوال که مذاکرات ژنو را چطور ارزیابی میکنید، گفت: من به مذاکرات خوشبین هستم اما امتیاز را خیلی لازم میدانم. وی همچنین در خصوص محرمانه بودن محتوای مذاکرات نیز گفت: عقل اقتضا میکند که همینطور باشد مگر میشود مذاکرات دیپلماسی را قبل از به نتیجه رسیدن سر خیابان جار زد، محرمانه ماندن مذاکرات کار معقولی است. نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که شنیده شده غربیها خواستار لغو غنیسازی و تعطیلی نیروگاه های هسته ای ایران شده اند، گفت: ما و شما باید به این دولت که مردم به آن رای داده اند و وزرایی که از مجلس رای اعتماد گرفته اند، کمک کنیم و بگذاریم تا خود دولت در این موضوع اظهار نظر کند. ارزیابیهای ما در این زمینه کار غلطی است پشت دولت را خالی کردن نیز غلط است البته همه ما نگران هستیم ولی اعتماد میکنیم تا ببینیم چه میشود. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *