شناسه خبر: 15292 منتشر شده در مورخ: 1397/9/20 ساعت: 08:50 گروه: سیاسی  
تردد معلولان با ناوگان اتوبوس‌رانی در قزوین رایگان شد

تردد معلولان با ناوگان اتوبوس‌رانی در قزوین رایگان شد

شهردار قزوین گفت: با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال و توزیع کارت‌های ویژه الکترونیک ازاین‌پس جابجایی همه معلولان در شهر قزوین با ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.

به گزارش ایران سپید مراسم تجلیل از معلولان نخبه و برجسته استان قزوین دوشنبه شب با حضور داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین، علی صفری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

علی صفری شهردار قزوین در این مراسم اظهارداشت: انتخاب مشاور امور معلولان در شهرداری در راستای توجه بیشتر به مشکلات و نیازهای این گروه توانمند صورت گرفته و امیدواریم در حد امکانات و بضاعت خود بتوانیم برای تامین نیازهای معلولان اقدام کنیم.

وی بیان کرد: مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری از نیمه دوم سال قبل تصمیم گرفت فرصتهای برابری را برای همه شهروندان بویژه اقشار آسیب پذیر ایجاد کند تا شهری توام با آسایش و آرامش برای همه شهروندان داشته باشیم.

شهردار قزوین یادآورشد: معلولان جامعه توانمندی هستند که اگر فرصت پیدا کنند قادرند کارهای بزرگی را انجام دهند لذا به شهرداران مناطق اعلام کردیم تا شرایط دسترسی  آسان در همه مناطق شهری را برای معلولان مهیا کنیم.

وی گفت: در این راستا طرح دسترسی آسان در ۱۲ پیاده راه و معبر شهری در دست اجراست تا بتوانیم بخشی از نیازهای این گروه و تردد ایمن آنها را در شهر فراهم کنیم.

صفری اضافه کرد: در سازمانی اتوبوسرانی شهرداری قزوین با مصوبه شورای شهر برای جابجایی رایگان و راحت معلولان مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص دادیم تا این افراد همه روزه بتوانند به صورت رایگان از اتوبوسهای درون شهری استفاده کنند.

وی یادآورشد: همچنین یک دستگاه خودروی مدرن ویژه جابجایی معلولان با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار خریداری شده که در چند روز آینده در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین یادآورشد:۵۰ دستگاه اتوبوس با ویلچر آماده سازی شده تا تردد همه معلولان در شهر روان شود.

در این مراسم از معلولان نخبه و توانمند در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تجلیل شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *