شناسه خبر: 1525 منتشر شده در مورخ: 1392/9/26 ساعت: 09:05 گروه: فرهنگی  
برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر معلولان

برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر معلولان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: پنجمین جشنواره سراسری تئاتر معلولان از ۲۱ تا ۲۵ دی برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه مراسم اختتامیه این مراسم با حضور وزیران رفاه و ارشاد برگزار خواهد شد.

یحیی سخنگویی در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره سراسری تئاتر معلولان اظهارداشت: این جشنواره در راستای توانمند‌سازی فرهنگی و اجتماعی معلولان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده معلولان جهت برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر معلولان، بیان داشت: خوشبختانه سازمان بهزیستی با اجرای برنامه‌های مختلف توانسته است تعداد قابل توجهی از معلولان را به توانمند‌سازی فرهنگی و اجتماعی برساند.

سخنگویی خاطرنشان کرد: پنجمین جشنواره تئاتر معلولان از 21 الی 25 ادامه خواهد داشت که در ادامه، اختتامیه این مراسم برگزار خواهد شد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور تصریح کرد: پنجمین جشنواره تئاتر معلولان در 22 گروه نمایش و در غالب 6 منطقه برگزار خواهد شد که در ادامه اختتامیه این مراسم با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان صدا و سیما، نمایندگان مجلس و همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان بهزیستی کشور در دهه گذشته اقدام به برگزاری جشنواره سراسری تئاتر معلولان کرده است که هر دو سال یکبار این جشنواره برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: سازمان بهزیستی کشور به تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره تئاتر معلولان جوایزی را اهدا خواهد کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *