شناسه خبر: 15249 منتشر شده در مورخ: 1397/9/18 ساعت: 09:27 گروه: اجتماعی  
۲۰۰ میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان اختصاص می یابد

۲۰۰ میلیون تومان جهت مناسب سازی محیط برای معلولان اختصاص می یابد

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه مناسب ‌سازی محیط جهت رفاه معلولان در سطح شهر بهتر انجام شود، ۲۰۰ میلیون تومان به این حوزه اختصاص می یابد.

به گزارش ایران سپید سید احسن علوی اظهارداشت: همه ما باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنیم و در همین راستا به سهم خودم و با همکاری سایر نمایندگان مردم در مجلس تا سقف ۲۰۰ میلیون ‌تومان برای مناسب سازی محیط شهری کمک می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قانون جامع معلولان در دهه ۸۰ با ۲۲ ماده و ۳۳ تبصره تصویب شد و بعد از سال ۹۶ به عنوان یک قانون جامع مدرن به تصویب رسیده است، افزود: امروز نیز آماده هرگونه تصویب قانونی برای حمایت از جامعه معلولان هستیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام نمایندگان مردم استان در مجلس مدافع معلولان بوده و برای رفع موانع این قشر تلاش می کنند.

علوی در ادامه به انتقاد از دستگاه های اجرایی استان کردستان پرداخت و یادآور شد: در حالی که قانون تمامی ادارات و دستگاه‌ های اجرایی را به مناسب ‌سازی محیط مکلف کرده است اما ادارات آن را اجرا نمی ‌کنند.

وی بیان کرد: در هر کشوری قانون اجرا نشد حتما عدالت اجتماعی نیست و این یک اصل است که با اجرای قانون نابسامانی و ناهنجاری نمی ‌ماند و حق ناحق نمی‌ شود چرا که قانون براساس عدالت شکل گرفته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *