شناسه خبر: 15172 منتشر شده در مورخ: 1397/9/16 ساعت: 09:23 گروه: اجتماعی  
لزوم مشارکت گسترده و بهره گیری از توانمندی معلولان در جامعه

لزوم مشارکت گسترده و بهره گیری از توانمندی معلولان در جامعه

مدیرکل بهزیستی مازندران بر لزوم مشارکت گسترده معلولان در جامعه و بهره گیری از توانمندی آنان تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید سعید آرام در همایش روز جهانی معلولان با تاکید براینکه جامعه را با مشکلات، توانمندی ها و محدودیت های فراروی معلولان آشنا کنیم گفت: شرایط مشارکت گسترده آنان را در جامعه مهیا کنیم.

وی افزود: شرایط را برای مشارکت و همدلی جامعه در زمینه امور معلولان فراهم کنیم و حرکت قانونمندی برای گسترش عدالت اجتماعی آغاز کنیم و جامعه ای سازگار برای آنان بسازیم.

وی با تاکید بررعایت حفظ کرامت معلولان عنوان کرد: باید توانمندی های معلولان را دید و برای ارتقای کیفیت زندگی آنان گام برداشت.

آرام با اظهار اینکه بشر همواره برای بروز استعدادهایش تلاش های گستره ای آغاز کرده است گفت: در دنیای مدرن امروز، گسترش عدالت و رفاه اجتماعی که از شاخص های اصلی توسعه پایدار است، باید سهم معلولان را از توسعه مشخص کنیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: دولت تدبیر و امید با توجه به نگاه اجتماعی، فعالیت های روزمره ای درباره مسائل اجتماعی از جمله معلولان داشته است و بازبینی در قانون جامع حمایت از معلولان از جمله تلاشهای صورت گرفته به شمار می رود.

وی افزود: قانون جامع حمایت از معلولان، بهترین و کاملترین قانون برای حمایت از معلولان به شمار می رود و سازمان بهزیستی با امکانات و نیروهای متخصص با تقویت مشارکت اجتماعی اقدامات خوبی انجام داده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *