شناسه خبر: 15170 منتشر شده در مورخ: 1397/9/16 ساعت: 09:24 گروه: اجتماعی  
فراهم شدن ‌خدمات ویلچری در فرودگاه خرم‌آباد

فراهم شدن ‌خدمات ویلچری در فرودگاه خرم‌آباد

معلولان ویلچرنشین لرستانی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از آنها نداشتن خدمات ویلچری در فرودگاه خرم‌آباد بود.

به گزارش ایران سپید برخی از معلولان ویلچرنشین استان در این باره به خبرنگار ایسنا گفته بودند: متأسفانه نبود خدمات ویلچری در فرودگاه خرم‌آباد سبب شده که برای سفر به مشکل بخوریم و مسافرت از طریق خودرو خیلی سخت است.

آنان ادامه دادند: به عنوان مثال وقتی برای درمان قصد داریم به تهران برویم کارمان سخت می‌شود و به اجبار باید چندین ساعت داخل خودرو باشیم.

حامد امیری از مدال‌آوران لرستانی پارالمپیک و پاراآسیایی در این باره به ایسنا گفته بود: حدود سه سال پیش با بلیت به فرودگاه خرم‌آباد رفتم که وقتی مرا با ویلچر دیدند پرسیدند چه کسی به تو بلیت داده است؟! وقتی علت را پرسیدم، گفتند فرودگاه خرم‌آباد خدمات ویلچری ندارد!

اما حالا خدمات ویلچری فراهم شده و غلام‌رضا بنی‌صدر مدیر فرودگاه در این باره به ایسنا گفت: خودروی حمل بیمار که برای چنین مواردی نیاز است بالغ بر شش ماه پیش خریداری شده است.

وی ادامه داد: البته این خودرو در صورتی کارآیی دارد که شرکت‌های هواپیمایی نیز خدمات ویژه داشته باشند.

بنی‌صدر یادآور شد: در حال حاضر شرکت ایران ایر که روزهای شنبه، دوشنبه و پنج‌شنبه در فرودگاه خرم‌آباد پرواز دارد از خدمات ویژه برخوردار است و مسافران ویلچرنشین مشکلی ندارند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد شرکت ماهان نیز این امکان را برای معلولان نیز فراهم کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *